14032011

When I think of love, I think of you.

Jag har suttit och bara stirrat in i väggen i några timmar nu, jag har bara skrattat. Jag skratta så mycket att tårarna tillslut rann ner över kinderna, vill ni veta varför jag skrattat? För jag är så lycklig. Jag har nog aldrig just känt den här känslan över av att vara lycklig förut. Jag är så glad, jag mår så bra, jag är stark. Åh vad jag älskar att säga det.

Det finns självklart anledningar till min lycka. Mamma och jag har det bra nu. Jag har umgåts mer och mer med världens mest underbaraste människor och kommit dom närmre på sista tiden. Sen är det du. Du som får mig att känna fjärilar i hela magen, du får mig att känna kärlek och trygghet.



Kommentarer
Postat av: Antonia

Slutet bli ju as bra, jätte fint skrivet <3

2011-03-17 @ 08:55:17
Postat av: sanna pohlmann

sv; ja de blev ganska bra, fast känns fortfarande som något fattas :D tack snutttan! <3

2011-03-17 @ 10:37:43
URL: http://twosatellites.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0